21+3 haftalik gebeyim bugun sabah itibariyle midemde bir agri oluştu yanma ve ekşime degil sanki yumruk kadar birsey oturmus gibi nefes alirken su icerken bile inanilmaz batma ve agri yapiyor ne yaptiysam iyi gelmedi süt ictim elma yedim ılik duş aldim yardimci olun bana dayanilmicak bir agri bu neden oldu