[silindi] 12 haftaligim tahlillerimi verdim sonuclari henüz almamistim saglik ocagindan arandim idrarda protein var kontrol gerekiyor tekrar gel dediler ne demek oluyor yasayan var mi ?
ecemiko [silindi] 24.haftada benimde idrarda protein çıktı. Tansiyon ve ödemden kaynaklı olabileceğini söylediler bir hafta sonrası için tekrar tahlil verdim. Tansiyonum ve ödem problemim yok. Tahlil sonucumda da protein çıkmadı. Bol bol su tüketimi yapın. Sebze ağırlıklı beslenin.
Busra3509 Bende de 2 kere cıktı protein.. Enfeksiyon varken de protein cıkar dedi doktor Protein dne korkuyorum ben 🥴🤔
MervErdo Hamilelikte çıkabilir bende gebelikten önce de vardı 2 yıldır üstelik kaçaklığın boyutu önemli azami düzeyde herkeste çıkabiliyo suyu sakın ihmal etmeyin tuzu azaltın korkmayın bana bişiy olmadıysa size hiçbişey olmaz