Fatmanurr42 Bugün şikayetlerim üzerine doktorum Gaviscon yazdı kullanan var mı? İyi geliyor mu faydasını gördünüz mü? Ben bu ilacı ilk kez duydum kullanıp memnun kalan oldu mu merak ettim açıkcası
Mervekklkdmn Fatmanurr42 Ben de kullanıyorum doktor günde bir defa yazdı ama ben sadece midem yanınca içiyorum anında etki ediyor
Gamzeramzn Fatmanurr42 Fatmanurr42 ben yıllardır kullanıyorum gayet zararsız rahatlatan bir ilaç 15 senedir reflü gastrit hastasıyım hamile kaldıktan sonrada midem çok sıkıntılıydı kullanmadım nolur nolmaz diye doktoruma danıştım günde 5-6 kaşık içebilirsin hiç bir zararı yok dedi
D_Canblt Benimde midem aşırı yanıyor doktorum günde 4 defa içebilirsin dedi ama ben midem çok yandığında içiyorum anında kesiyor doktorun içebilirsin dediyse bir zararı olmaz yanmaya çok iyi geliyor
cereninal Fatmanurr42 mide yanması kabusum oldu resmen son haftalarımda uyku uyuyamaz oldum kim ne derse denedim ama çözüm sadece gavisconda oldu rahatlıkla içebilirsin ben içmediğim inat ettiğim günler için öyle pişmanım ki 😂
imerveg Fatmanurr42 ben de hamileligimin basindan beri iciyorum yanmam hic gecmedi 36.haftadayim. artik kaşıkla degil dozunu gecirmeden kafaya dikiyorum 😂 anlık geciriyor sonra yine yanmaya basliyor kokten cozumu yok pek
Deryalbr Fatmanurr42 Fatmanurr42 ben gavıscon kullanıyorum bana fayda edıyor baya rahatlatıyor. Hamılelıkte de herhangı bı zararının olmaması daha rahatlatıcı
minisinannesiiii Fatmanurr42 ben hamilelikten önce kullaniyodum bekarken baya mide ağrısı çekiyodum tek o iyi gelmişti
Gigy Fatmanurr42 şimdi aldım ben de kullandım hemen anında kesti valla ,önceden de kullanmıştım hiç yan etkisi yok günde 3 kez kullanabilirsin demişti
Fatmanurr42 Teşekkür ederim kızlar içim ferahladı☺🤗 Doktor yazdı faydasına şüphem yok ama hemen etki eder mi yokssa hafif bir ilaç mı ondan sordum özellikle