Leyla54 anne şekeri çıktıkça bebek şekeri düşüyormuş galiba öyle bişeydi bi hormon bebek için şeker üretip duruyor ve bebeğe sürekli kilo aldırıyormuş bebek gelişik dursada yağdan ibaret oluyor yani. Gbelik şekeri bebeği büyütüyor ve ilerleyen yaşlarda obez vede şeker hastalığına yatkın oluyor. Benimde bebeğimin suyu iyiydi yani fazlamsı bugun pat diye azalmış hepsi şekerden yarın spinal ile alınacak 36+5 olduk ama biz