Hypatia benim 35+1 de yapıldı kasılmalarım ve sancım olduğunu söyledim birde bebeğin başı aşırı derecede vajinama baskı yapıyor yürüyemiyorum dedi pat diye bakıcam dedi ben hazır hissetmediğimi söyledim çünkü aşırı korkuyordum bakmak zorunda olduğunu falan belirtti neyse baktı çok uzun sürmüyor örtü serdi şeyime bakmadı Bile parmaklarıyla anlıyor ya zaten ben kendimi kastım kendimi kastığım için birazcık acı hissettim ama abartılacak kadar değil ve 1 cm açıklığım çıktı bugün nst de sancım çıktı falan bebeğim her an gelebilirmiş