Sedamurat İnşallah hepimiz sağlıcakla kavuşalım 🙏 stres yapma kötü düşünme ben öğretmenim çalıştım hala da devam çok iyi geldi çalışmak evde olunca düşünüp kuruyorum hep 🙈 ,ama evde gram iş yapmiyorum her şey eşim de ,risk süreci geçince yavaş yavaş yürür aktif olursun 🙏