Zynp63 Şükür günümü aldım Az önce geldim hastaneden bebeğim 3500 oluş 38+1 deyiz ama 39 hafta uyumlu salı günü 9.30 ta kavuşuyoruz inşallah tabi Tüpleri mi de bağlatacağım
Zynp63 Bebeğim de dönmemiş makat gelişi dedi bugün doktorum ama şimdiye kadar demedi anlamadım sonradan mı geri döndü acaba
3prensesannesiii Zynp63 Olsun canım her çocuk nasibiyle doğar bende 3.bekliyorum benimde az değil ☺️Bizimde korunurken oldu yoksa 13 aylık bir bebeğim var 23 haftalık da hamileyim 🙈