Arkadaşlar ben 20 ocakta regl oldum 29 ocakta rahim filmi çektirdim 24 şubatta evde test yaptım pozitif çıktı ertesi gün kan verdim hastanede beta 846 çıktı doktora gösterdim hem karnımdan hemde alttan muayene etti bişey göremiyorum dış gebelik olabilir deyip sevk etti eğitim ve araştırma hastanesine ordada alttan muayene oldum ve yatış verdiler 4 gün hastanede takibim yapıldıktan sonra herşey yolunda deyip taburcu oldum dün kese ve kalp atışını duyduk sizce neden böyle bir şüpheye düştü dr😏😏