Canim_-bebek01 Hanımlar 33 haftalık gebeyim bebeğim 2400 gram olmuş iri bir bebek dedi doktor karın çevresinde genişlik var dedi o ne demek oluyor
Minikmucizembenim Canim_-bebek01 ben de 34 haftaya yenı gırdim 2350 gramız bana da zayıf ve uzun bebek dedı aramızda bır hafta var ama doktorların yorumları da farklı sanırım
3prensesannesiii Canim_-bebek01 Benim 2. Çocuğumada karın çevresi 2 hafta büyük denildi Dr şeker testi istedi o da normal çıkmıştı sonra doğum yaptım gerçekten de göbekli tombul halada ☺️
sumeyye60 Canim_-bebek01 Benimki 33+1′de 2680 gramdı şeker çıkmadığı için normal gördü doktor. Karın çevresi 3 hafta ilerideydi ama ilerleyen zamanlarda normale döndü. 36+1 3000 gr çıktı
Abcxyz Canim_-bebek01 kotu bi sey degil 1 haftaya kadar normal ama bol bol kirmizi et tuketin bizde de vardi haftanin 5 gunu et yedim 😒 cok sukur toparladi ilacla bu kadar hizli toparlamazdi dedi doktorum
kucuktospam Canim_-bebek01 kötü bir şey değil canım şeker testi yaptırdın umarım bir şey çıkmadıysa bebeğin karın ölçümü vücudun diğer ölçümlerinden az büyük yani tontiş olabilir demek kötü bir şey olsa şırak şırak söylerler merak etme.