Kızlar merhaba
Bişey sorucam ben 37. Haftadayım akıntılarım iyice arttı ama bunun yanı sıra sanki suda gelıyor gibi. Günlük ped önerilmediği için peçete koyuyorum . Akıntıyla beraber etrafı da ıslanmış normalde böyle bısey olmazdı. Takıp ettım 3-4 gündür bu şekilde. Acaba akıntıyla mı alakalı yoksa su mu sızıyor anlamadım