Devlet hastanesinde ki bir endokrin doktoru bana antikor yükseligin gebeliğe engel olur tabi ki dedi bunun üzerine koştura koştura Hasimato tiroid için iyi para verdiğim endokrin doktoruma gittim hocam böle böle dedi doğrumu diye sordum saçmalamış öle birşey yok dedi senin Ths ilaç ile normal seviyede olmaması icib bir durum yok dedi beyefendi 1 hafta sonra internet sayfasından antikor gebeliğe engel olabilir demez mi başımdan aşağı kaynar sular döküldü 😭ben artık hangi doktora gideceğim bilmiyorum artık güvenim de kalmadı 🥺🥺🥺