Kuzucccum Duha34 13+1 iz bugün kontrolümüz vardı ıkıli test yaptırdık cınsıyet halkında ne dıyorusnız dıye sordu eşim şuan çok erken dedı doktor 16. haftada ancak kesınlesır dedı bı tahminde dahi bulunmadı. Ne güzel erken öğrenenlere 😂
Nevriye Duha34 bende 13+3 üm bugün gittim doktora net bişey söylemedi ya 🥰 çok ta merak ediyorum erkeğe benzetti gibi ama kordon olabilir dedi başından bakıncada kıza benzetti hayırlısıyla sağlıklısıyla kız bekliyoruz bakalım 💕🥰
Cansu57 Duha34 bana o hafta da kıza benziyor demişti değişmedi ama herkesin kesin olmayabiliyor. O yüzden tahminleri pek umursama canım
tazeanneew Duha34 canım bacak arasını net gördüyse değişmez ama şuan ihtimalli gönlündeki olsun ben 12. Haftada erkek usgsi görmek istiyorum bacak arası emin olayım diye doktor kesin dedi ama olsun 😂
belisslinaa Duha34 bende senin gibiylen gittim kıza benziyor dedi şimdi 15 haftalığım haftaya gidicem tekrar bakalım ne diyecek 👼🏻
Duha34 tazeanneew net bişi görmedi bebek yataydı en son benzettim dedi ultrasyon fotosu var atsam anlarmısın hoş nasıl atıcam onuda bilmiyorum ama 😂
tazeanneew Duha34 https://imgyukle.com/ buraya gir fotoğrafı yükle sonra altta kırmızı buton çıkcak linki kopyala yapıştır
Duha34 tazeanneew yükledim koplaya var sadece birsey anlayamadın neyse olsun teşekkür ederim yine ilginize ❣️🙏
Nur_tanem https://hizliresim.com/Q7m4gu Haftada net konuşmuyorlar 16. Haftada doğruluk payı daha yüksek ve net oluyormuş canım biz 16da öğrendik kesin bir şekilde