Mira1453 Suyum gelmeye başladı ve şiddetli bel agrım var sizce hemen gitmelimiyim yoksa biraz beklim mi
tazeanneew Mira1453 sancınızda başlamışsa gidin ama korkmayın doğum öyle 5 saniyede olmuyor sakince eşinizi arayın eşyalarınızı alın ve gidin
Aselminaaa Mira1453 suyun geldiyse once esini sonra hastaneyi ara durumunu anlat ne kadar surede gelmen lazim sor eger vaktin varsa mis gibi dus al cantanu vs al hazirlan çıkın ama muhakkak hastaneyi ara en doğru bilgilendirmeyi onlar verir sana. Bana yarim saat sonra gelin demislerdi o arada hazirlandim cantami kapatim ciktim hali hazirda dusumu almistim zaten
Dilek-Can Mira1453 hemen gidin beklemeyin benin doktorum suyun kanaman olduğunda hemen gel demişti sizinde gitmeniz gerek hemen rabbim sağlıklı doğumlar nasip etsin🙏
mucizem0111 Öncelikle sakin olun yanınızda biri yoksa mutlaka yakınınıza haber verin ve doktorunuzla irtibata geçin o size zaten hastaneye geçmeniz gerektiğini mutlaka söyler sağlıklı doğum dilerim size🙏🏼😊
tazeanneew mucizem0111 bel ağrısıda sancıya işaret sayılır sancınızda başlar ama merak etmeyin zaten doğum uzun sürüyo hazırlanıp gidin suyunu kontrol etsinler bebeğin susuz kalması vs gibi tehlikeler olabilir kontrol altında olmanız daha iyi
Aselminaaa Mira1453 ozaman esini ara sakince hazirlan en kisa surede cikip gitmeye calisin panik yapma benimde ilk suyum geldi rengi nasil suyunun
Ferahfezaaa tazeanneew eltim suyu geldiği halde kahvaltısını yapıp öyle gitti, güçten dusmiyim diye , ilk doğum olduğu halde iki saatte doğurdu cıktı 3 sene geçti ben hâlâ şok. Doğrusu nedir bende çok bilmiyorum ama ben olsam hastaneye giderdim