Hanımlar merhaba bi sorum olucak benim🤗 şu an 26 haftalığız bugün randevum vardı artık özele başladım devletten memnun olmadığım için, bi kaç hafta önce devletteki doktor da makat geliş pozisyonunda demişti bugün bu doktor da aynı şeyi söyledi. Normalde canım çok tatlıdır ufacık iğneden bile korkarım🙈😬 ama normal Doğuma psikolojik olarak çok iyi hazırlamıştım kendimi cesaretlenmiştim yani 🤗 fakat doktorun dediğine göre sağdan sola doğru durması gerekirken tam dik duruyo bebek yani ayaklar vajina kısmındaymış bu da makat geliş anlamına geliyo dedi. Daha çok erken, Doğum planlanı yapmak için ama bir ay sonra kontrolünde tekrar bakalım kesin dönmez diye bişey yok dönme ihtimali de var ama çok zıt duruyo bu durumda sezaryen olabilir dedi. Asla kafama takmıyorum karşı da değilim sezaryen olmaya sonuçta ikisi de Doğum ama kendimi bu kadar cesaretlendirip hazırlamışken bi afalladım açıkcası 🤗🤭 sağlıkla gelmesi önemli olan 😍 bu şekilde bi durum yaşayan oldu mu bebek Doğum pozisyonuna geldi mi fikrinize deneyimlerinize ihtiyacım var 🤗😍😘❤️