Benimde oğlum 4 yaşında ilk başlarda korkuyordum bende acaba iki çocuklu hayata alışabilcekmiyim diye 18 gün var doğuma karnımı sevip öpüyor sabırsızlıkla bekliyor ilk çocuk çok önemli oğlum çok seviyor kardeşini ilk başta tabikide kıskançlık olcak diye düşünüyorum oda çocuk sonuçta Ama dengeyi kurmak herzaman anne ve babaya ait düşünüyorum ☺️