Kizlar merhaba size kısaca şöyle anlatıyım başına gelen varsa yazarsa lütfen çok sevinirim ben ilk doğumumu normal yaptim 3 kilo dogdu oglum ama zorlandım biraz ve çok dikişim vardi içten distan olmak üzere iyileşmek hemenn kolay olmadı o yüzden devlette yapmıştım bu arada ve şu an 34 haftaligim özel hir hastaneye gidiyorum doktorumla bunu ilk muaniyede konuşmuştum çok acılı sancılı olduğunu yine normal ama epidural almak istiyorum dedim dünkü kontrolde ise bebeğim 2 buçuk kilo olmuş doktorum çatı muaniyesi yapicani ve bebek irileşirse eger beni zorlayıp zorlamicana bakacağını söyledi bana da mantıklı geldi açıkçası ilerleyen haftalar da duruma göre bakicaz bu durumun yaşayan ve sezeryan yapmak zorunda kalan oldu mu aranızda??