Edakuz58 evett canım yeni yapıldı üniversitenin ek binası doktorlarıda çok iyi idrar testinden sonra kan vermeye gitmiştim doktr sonuçlarıma bakmadan çıkmadı mesaisi bittiği halde anlayışlılar bnde doğumumu orda yapmayı düşünüyorum sezeryan ilkim sezryan zaten hoca düşünüyrm ama fiyatlarını bilmiyrm sen seryanmı normalmi canım