Dua35 Arkadaşlar merhaba 12. Haftadan beri regenesis max kullanıyorum ,doktorum ikisinden birini kullanabilirsin dedi sizler kullanıyor musunuz ikisinden birini memnunmusumuz
Tubican Dua35 ben imom omega kulllanıyorum Dr. Söyledi başka bişey kullanma dedi ve çok iyi bir ilaç bence mide bulantısı yapmıyor
Alinamoms Dua35 regenesis kullanıyorum çokta memnunum. Herkesede tavsiye ederim onun sayesinde dincim yoksa yerlerde sürünürdüm halsizlikten 🤦🏻♀️
Sedanindenizi Dua35 regenis max kullaniyorum hamile kalmadan bir ay once basladim 21 haftalik hsmileyim hala kullaniyorum. Cok memnunum gebelik boyunca ve emzirme surecinde de oneriyor doktorum.
Angels-35 Dua35 bende en başından beri imom kullanıyorum başka bir şey kullanmana gerek yok dedi doktorum iyi bir vitaminmiş