Eymenimmmm ayenn valla bana kalsa hemencecik aliversin ama benim son haftada gebelik zehirlenmem basladi 37 gibi alabilirim dedi 2 haftadir asiri dikkat ediyorum dunde kontrolde cok guzel gidiyoruz 39.haftaya kadar bekleyebiliriz dedi ne kadar bebis karninda kalsa okadar iyi bizim icin dedi kabul ettim bende 25 mart dedi ☺ beninde 3 4 gundur sag kaburgam agriyor oraya baski yapiyor dogum pozisyonunda bide ayaklariyla tepikliyor resmen 😂