Sermec27 nazsimaova benim ikisi arası 16 ay olacak su an 23 haftalık hamıleyım daha bir agrı hissetmedim dikişte hareket ederken de agrımıyor
Neslihanbew Sermec27 kaçıncı haftada hareket hissettiniz acaba benimde 17 tam ama sanki hissedemeyen henüz çok nadir ara sıra bi kayma var ama emin de olamadım ilk gebeliğimde 24 de falandı hissettim ama ikinci erken olur diyorlar
Neslihanbew nazsimaova benim de 20 ay ve sezeryandı. Henüz 17 haftalığım bi ağrım yok olurum bilmiyorum ileride. Bu arada siz bebeğin hareketlerini hissetmeye başladınız ben çok hissedenlerin hala sanki. Erkenci ya da
Sermec27 Neslihanbew 15 ten beri cok minik hissetmemeye başladım su an 23 haftalık olduk gayet net hissediyorum ikinci gebelik daha erken başlıyor ilk oğlumda da 17+4 lerde hissetmiştim 🥰