emelbulbul sancim var. alttan muane yapildi acilma yok sonrasinda da Kanama oldu nişan midir bilemedim. allagim kolaylik versin korkuyorum nedense. 38+5deyim agrim kasiklardan giriyor adet agrisi gibi. 8 dakikada bir geliyor. allahim en iyisini en hayirlisini versin.
Deniz_destan_can emelbulbul Sancın gelmiş demek ki.Kanaman nasıldı ayıptır sorması rengi kıvamı miktarı🙈Hayırlısıyla doğur inşallah
MihrisahVeAnnesi Demekki sancılarınbaşladı darısı bnm başıma 38+2 yim tık yok 😕 açılmada olur inşaAllah rahat bi dogum yaparsin 🤲🏻
emelbulbul MihrisahVeAnnesi allahim insallah hepimizin dogumu kolay olur allah hayirli ve saglikli evlat verir
emelbulbul Deniz_destan_can kanama adet gibi kiprkimizi ve sümüksü yapıda nişa miydi yoksa kontrolden sonra oldugu icin kontrol kanamasi miydi bilemedim
EcemKaPln emelbulbul benimde olmustu kanama kontrolden sonra gelmistir dedi iki gun sonra dogum yaptim suyum patladi evde insallah hem sancin olur hemde suyun patlar kolaylikla dogum yaparsin canim