Tcngzhn Kizlar bugun asi oldum sol kolumdan 23+3 gunluk hamileyim aşiyi olduktan sonra sol koltuk altimin asagisinda agri oluyor sizdede oldu mu bana bilgi verir misiniz? Aşidan sonra bebegime bisey olur mu diye korkanlar var mi 😂
nurell Tcngzhn doktorunun kontrolünde yaptırdıktan bı sorun olmaz ben yaptırmadan sormuştum ikinciyi doğumdan sonra dedi ama o ağrı oluyor ben bir iki hafta çektim ağrıyı kaldiramadim kolumu
Msydn6 Tcngzhn Aşıdan sonra kol ve çevresinde ağrı olması çok normal bence canım bende hiç kaldıramazdım kolumu çürümüş gibi ağrırdı bütün omzum kolum falan buzla kompres yapabilirsin biraz rahatlatıyor
rukiyyee Tcngzhn bende salı günü oldum aşıyı sağ kolum ve aırtımın sağ tarafı ağrıyo sırtımın ağrısı aşıdan mı bilemiyorum
Busranur_06 Tcngzhn bende 22+1 deyim bnde bugün oldum kolum acıyo aynı şekilde benimde kolum kalkmıyo🥴
Lillyy nurell benimde bu hafta ikinciyi yaptırmam lazım ama yaptırmak istemiyorum tek doz yetmiyor mu ya🙄
Sema-ibo12 nurell ben 2 aşımı da yaptırdım şu an 27. Haftamdayım hiç agrım olmadı yaptırdığımda size neden 2. Doğumdan sonra denmiş ki
Temmuz2021_ Tetanozda kol agrısı çok olur, öyleki kolumu kaldırıp kıyafetimi giyemiyodum agrıdan. Bazen günlerce sürebiliyo.
rukiyyee Tcngzhn evet keşke yaa iş görürken çok zorlandım keşke soldan olsaydım hiç aklıma gelmedi ağrıyacağı ebede demedi soldan yapalım diye iki gündür çekiyorum ağrısını
nurell Sema-ibo12 sormadım valla ama benim şekerim de var o yüzden düşük tehlikesine karşı yaptrmamista olabilir
NAZ2333 Tcngzhn canim bana da oldu ama gecti korkma bebege zRar verecek bisey olsa yaparlar mi birazda oyle dusunun bende 26+4haftalik hamileyim 2.dozu dun oldum ne bebek hareketlerinde azalma ne de kol agrim oldu