memorialdan çok memnunum başka hastaneleri de denemiştim. Parvana Seyidova ya gidiyorum acayip tatlı bir doktor. Sürekli whatsapp tan yazabiliyorsun istediğin her şeyi sorabiliyorsun çok sevecen ve güleç bir doktor. Zaten hamilelikte Allah korusun riskli bir süreç yoksa konu doktorun samimiyeti çünkü süreç doğal olarak işliyor doktor müdahalesi doğuma kadar çok çok sınırlı. instagram hesabı da var bak istersen.