Merhaba hanimlar. 19 haftalik hamileyim. Gece bir iki saat sancidan sonra amniyon kesesini dışardan hissettim cikmak uzereyken hastaneye geldik. Poş vajene prolobe. Muhtemel düşük olur diuor doktorlar. Kesenin bi kısmı vajen yoluna gelmis bi kısmı rahimde. Boyle bi durum yaşayan oldu mu? Lütfen yardım edin