Moeder_mama merhabalar 14 haftalık hamileyim bende, aynı durum bende de var bebeğin eşi önde dedi doktorum lekelenmelerim benimde oldu insan tedirgin oluyor, korkuyor Zamanla yukarı çıkabilir, çıkmazsa normal doğum olmaz dedi doktorunuz eşi önde olduğu için birşey söyledi mi korkuyorum bende😔