Hepinize merhaba bende kullandım içeride küçük bir kanama olmuş diye söylemişti doktorum ve bu yüzden vermişti.
kullanıp bitirdim çok şükür hiç bir sıkıntımız yok şuan .
Dediğiniz gibi ilacın bir kısmı geri çıkıyor ama benim kahverengi bir lekelenmem olmadı.
ilacı yutarakta kullanabiliyorsun diye söyledi doktorum ama o şekilde alındığında baş dönmesi ve mide bulantısı yapıyormuş.
o yüzden fitil şeklinde kullanmıştım