Kızlar ben 21+1 haftalık hamileyim dün kontrolum vardı tansiyonuma baktığında doktor 14 8 cıktı yüksek dedi tansiyon takibi yapılsın 1hafta dedi bugun sağlık ocağına geldim baktırmak icin 15dakika dinlen dedi dinlendim tansiyonum yine 14 9 cıktı doktorum baş ağrın varmı dedi var dedim sabahtan beri şiddetli bir sekilde vardı zaten hastaneye cağırdı ama cok uzak oldugum icin gidemedim eşimde işten akşam gelicek bidaha baktır yine yüksek cıkarsa ara dedi gebelik zehirlenmesi olabilirmi bu belirtiler başına gelen varsa yardımcı olabilirmi nasıl bir tedavi uygulanıyo