afrasil Kızlar Ankara ' da rahim filmi çektiren var mı hangi hastanede çektirdiniz ? Başlığa Ankara ekleyemedim moderatörlerin gereksiz işlerinden dolayı etiketimi Ankara olarak değişiyor , herkes bebek isteyenler etiketini seçerek bakıyor sonuçta sorum görünmüyor
Yldz33--06 afrasil ben Özel HRS kadın doğum hastanesinde çektirdim rahim filmimi doktorum da Prof. Dr. Esat Orhon’du. 2250 liraya aneztezili çektirdim korktuğum için. Doktorumun kendisi çekti radyolog değil. Doktorumdan çok memnundum tüp bebek için görüşüyorduk kendisiyle normal yoldan oldu bebeğimiz çok şükür 🍀🤲🏻🤲🏻
afrasil merviskoooo bende orda cektircem yarın muayene randevum var ama ben yurt dışından geldim adetime göre ayarlanmıştım 8 9 gun erken olunca adetliyken gidemedim . Adetim dün bitti . Insallah yer bulabilirim sen hemen almısmydn bide niye 2 kere cektirdin canım
merviskoooo afrasil canim oyle vermiyolardi ya randevutu, doktorun kayit acıtıyor senin icin sen de adetin 2. Günü gidip randevu alıyorsun adetliyken gitmen lazımdı sıkıntı yapıyorlar ama sen bi dene şansını insallah verirler. Benim ilk çekindiğim sisli çıkmış dedi doktor beğenmedi tekrar istedi o yüzden iki kez çektirmıştim. o da sanırım adet bittikten hemen sonra çektirdiğim icin olmus adetim düzensiz gec bitmişti oyle denk gelmişti ordaki sekreter akıntı leke vs olursa rahimde sisli çıkar demişti
Busrakrca Agırlı Yldz33--06 neden korkyrdnz agrı hissedlyrmu nasl çekliyor kusura bakmaym bilmedgmden soruyorum
afrasil Yldz33--06 hayırlı olsun canım çok sevindim . Ben şehir hastanesinde çektirmek istiyorum bütçemi rahim filmine vermek istemiyorum canım suan için Allah korusun belki daha gerekli konular olur bu konuyla alakalı o zaman yaparım dedim
afrasil Busrakrca ben sey duydum kimisi çok ağrılı , kimisi ader ağrısı gibi , kimisi abartıyolar hic ağrı çekmedim diyor yani kişinin ağrı eşiği , cihaz , tüplerin durumuna göre değişiyor
Yldz33--06 Busrakrca ya ben çok duydum canım ay şöyle ağrıyor böyle ağrıyor diye çevremde çektirenler korkuttu beni işin aslı o yüzden hiç cesaret edemedim sanırım fazlaca da korkak biriyim 🙄 ama tabi ağrısı olmayanlar da oluyormuş çok rahat geçirenler varmış umarım sizin de öyle olur 🍀🍀
Yldz33--06 Busrakrca ha nasıl çekiliyor kısmına da söyleyeceğim şey çatala çıkıp rahime spekulum takıyorlar daha sonrasında da 2 çeşit sıvı veriyorlar rahmine. Kimisi adet sancısı gibi hissediyormuş kimisi baya ağrı hissediyormuş. Bir de olur da tüpler tıkalı olursa açmak için tazyikli sıvı veriliyor dendi ha ben hiç hissetmedim bunları tabi doktorum ne yapacağını anlattı sadece ordan biliyorum ☺️
afrasil Happybsrn kız sinir oldum herseyi müdahale ediyolar , herkes bebek isteyenler etiketini secip bakıyor sorumu kimse görmez ben bilmiyor muyum Ankara yi etiketlemeyi .
Yldz33--06 afrasil çok haklısın canım benim aslında dediğin doğru. Ama şehir hastanesinde anestezi seçeneğinizin olmadığını duydum ben aşırı korkak biri olduğumdan sanırım hiç cesaret edemedim ☺️ umuyorum sizin çok kolay geçer asla acı duymazsınız 🤲🏻
afrasil Happybsrn valla olamıyorum artık herkes birbirine her lafı söylüyor müdahale eden yok , konu etikete gelince damlıyolar
afrasil Yldz33--06 aynen canım anestezi yok göze aldım muayene de bile zorlanan birisiyim ama mecbur artik tek olsunda napalım insallah Allah razı olsun 🤲
Yldz33--06 afrasil inşallah Rabbim muvaffak etsin canım benim kucağını sağlıkla sıhhatle doldursun inşallah 🤲🏻 umarım hiç anlamazsın bile nasıl olup bittiğini filmin de🍀🍀
melekanesi afrasil canım ben Cem Atabekoglunun kliniğine gidiyorum. Cem hoca yönlendirdi oraya. Hastanenin normal polikliniğine gittim. Gün verdiler. Adet sonrası olacak ama. Salı ve perşembe günleri çekiyorlar. Arkadaşım Gatada çektirdi. Kadın doğum bölümüne gitmiş. Özelden doktorunun istediğini söylemişti. Çekmişlerdi. İkisi de anestezisiz ve ücretsiz.
afrasil melekanesi canım benimde şöyle oldu bende yurt dışından geldim adet tarihime göre ucak bileti aldım ama 8 9 gün erken olunca planım olmadı . Adetim dün bitti randevum yarın sehir hastanesinde . Bu hafta icinde çekilmesi gerekiyor hani adet bitimnden dolayı , insallah yer bulurum da baska yere gitmeye gerek kalmaz
afrasil merviskoooo canım aslında değişen birsey olmaz yani isteseler yapabilirler yer vardır inşallah sanki kaç kişi çekilecek bu hafta içine sığdırsalar uyuyor durumumu izah edecem bide bi tanidik bulduk sekreter sana yardımcı olacak dedi insallah bakalm yarn belli olacak . Koru hastanesini ararım 1 milyar diyor