Akin59 doğrudur siz yaşadınız bunu sonuçta ama genel olarak mesela burda sorsak annelere ki yazılıyor zaten herkes memnun sizin için bişey demiyorum yanlış anlamayın zor bi durum zaten stresli oluyor insan hissetmek daha kötüdür allah kimseye yaşatmasın çok şükür sağlıkla kavuşmuşsunuz