Benim bebeğimde de ilk yek böbrekte var demişti eski doktorum sonra ikisinde de var def birkaç hafta sonra. Ben de çok endişelenmiştim ancak biraz araştırdım özellikle de erkek bebeklerde çok sık rastlanılan bir durummuş ve genellikle doğuma kadar düzeliyormuş. Daha sonrasında doktor değiştirdim o ultrason muayenesinde, bana ben gördüm ancak söyleme gereği bile duymadım dedi çünkü dediğim gibi genellikle düzeliyormuş. Allah’a şükür sonraki kontrollerimde de sıkıntı olmadığını söyledi. İçinizi ferah tutun lütfen, çünkü genellikle karşılaşılan bir durummuş, umarım düzelir sizin bebişleriniz de.