Birsen2906 Royem49 yumurtlama günümden beri sağ kasigima batiyo ilk kızımda da sol kaşığı batiyodu bugün adet olmam gerekiyordu olmadım bakalım hayırlısı 🤗
Royem49 Birsen2906 bende çok isityorum bir kaç kişinin dediğine kulak verdim bu ay şimdi sol kasığım ağrıyor dedikleri gibi yumurtlama gününde ayın 18i adet günüm normlde 15inde bir test deniycem bakalım inşallah 4 gözle o haberi bekliyorum inşallah bubay tek çizgi değilde çift çizgiyi görürüm isteyen herkeste görür ❤️
Pink1122 Canim bende yunurtlama gunlerine kasik agrisi ve bacak sizlamasi oldu cok feci ve rabbime bin sukur 4 gun once gebe oldugumu ogrendim rabbim sizlerede isteyen herkezde nasio etsinn insallah bu muciseyi elhamdulillah 💖
Pink1122 Royem49 inslalah canim inslalah amin allah razi olsun sizlerede nasio etsin insallah rabbim saglikla hayrlisiyla🌷