Bende 2 yıldır var kaçaklık ve enfeksiyon böbreğimde küçülme var ve ona rağmen gayet sağlıklı gebelik geçirilorum bi tek gebelik zehirlenmesine karşı önlem amaçlı coraspirin kullandım onu da 34e geldik bıraktım o yüzden evham yapmayın düzenli tahlil verin kaçaklıkta artış var mı ona bakılır ilaç verilmez değerlerin 1000leri görmediği sürece ben bile kullanmıyorum onun için bi ilaç suyu asla ihmal etmeyin tuzu azaltın tansiyonunuza dikkat edin hamileliktan sonra geçer inşallah