Hayathayat23 çünkü reglden sonraki yumurtlama dönemindeki yumurtanın döllenmesiyle gebelik durumu oluşuyor mesela ben şu an ikinci gebeliğimi yaşıyorum en son Aralık ayının başında adet olmuştum Aralık ayındaki yumurtlama dönemimde de münasebet sonucu döllenme gerçekleşmiş dolayısıyla aralığın başından yani regl başlangıcından itibaren hamile sayılıyorum yumurtlama dönemi reglle alakalı olduğu için ona göre hesaplandığından