Kızlar merhaba. Gece hafif kahverengi akıntım vardı sabah biraz kan gelince hemen doktora gittik.bebek iyi ama kesenin şekli biraz bozulmuş dedi riskli gebelik dedi progesteron fitil ve iğne verdi kanama çoğalırda durmaz ise hastaneye yatış yapar tedaviye devam ederiz dedi moralim çok bozuk çokça korkuyorum. Daha önce bunları yaşayıp atlatan var mı 🥺🥺