Kalp11 arkadasinizin gittigi diyetisyen nereden nasil mezun olmus acaba eti form tarzi diyet adi altinda olan paket urunler normalde bile onerilmiyor icerisinde bir cok katki maddesi var. diyetisyen kilo verdirmekten ziyade saglikli ve duzenli beslenmek icim gerekli, protein, karbonhidrat ve yag aliminin sizin boy ve kilonuza ve hamilelik durumunuza ozel bir programla gore vermesi gerekir. Ben de diyetisyen kontrolunde hamilige baslamistim 3 ara 3 ana ogun seklinde ilerleyerek ve gayette doyarak 35.haftaya 8kg ile geldim. Kilolu hamile kalmadim zaten ama bel ve boyun sorunum oldugu icin fazla kiloyu kaldiramam diye kontrollu gitmek istedim. Sizin de bir saglik sorununuz veya kilo probleminiz yoksa etrafi dinlemeyin ama gercekten kilo alinca zorlanirim diyorsaniz iyi bir diyetisyenle devam ederek hem bebegin gelisimini aksatmadan hem de cok kilo artisi saglamadan bir hamilelik gecirebilirsiniz☺️