byzza16 Kızlar Bursa’da Sonomar Zafer sivriye giden var mı detaylı ultrason için. Nasıl memnun kaldınız mı bende ona gitmeyi düşünüyorum fikirlerinizi sorayım ☺️
Nurcihn byzza16 ben gittim çok çok memnunum ilkinde gittim ikincide başka şehirde olduğum için gidemedim ama çok iyi doktor ben çok seviyorum k
Zeynepvesina byzza16 ilk gebeliğimde ona gittim çok memnun kaldım ikincisi için randevu aldım şimdi gününü bekliyorum
mombursamom byzza16 gittim aralik 30 unda. Memnun klmadm. Ayni gun ultramed e gttim cok memnun kaldm. Bebegmdeki sikintilari goremedi sonomar. Tavsye etmem
Arzucelk 6 Nisa’na detaylı ultrason randevum var ama sadece Zafer bey mi var kadın doktor var mı acaba
Arzucelk byzza16 çok heyecanlıyım detaylı ultrason için inşallah uzun uzun bakar iple çekiyorum çıkınca tecrübelerinizi paylaşın lütfen ☺️
byzza16 Arzucelk mutlaka yazarım genelde.herkes memnun olduğunu söylüyor doktorum da onerince bende tercih ettim inşallah memnun kalırım ☺️
byzza16 Arzucelk merhaba gittiniz mi zafer beye memnun kaldıniz mi? Ben gittim 5 nisanda öyle denildiği gibi uzun sürmedi 20-25 dk sürmüştür genel olarak baktı gibi herşeye ama çok kötü de değildi çok iyi de değildi açıkçası anlayamadım. Siz nasıl buldunuz ☺️
Arzucelk byzza16 evet gittim bende yarım saat kadar sürdü bizim kız kendini göstermediği için çıkıp tekrar girdim güzel fotoğraflar yakaladık ikincide ben memnun kaldım güzelce anlattı her şeyi çok şükür bir sıkıntı da çıkmadı ☺️