Emineyigit RuzgarinAnnesi35 bizim solunum sıkıntımız olmadı şükür 🙏 ama midesinden gelen mikropları var atamadı hâlâ süt için onu bekliyor doktor
Candu yelizozturkk merhaba canım neden 25 gün sürdü küvezde kalmanı🙏🏻 Ve ne zaman emzirmeye başladınız bizde de aynı sorun var 3 gündür bebeğim küvezde