HlyaHocaolu erken başlaması iyiymiş takılmayın 🤰🏻🙋🏻♀️ Sıkma dedi doktor erken doğumu tetikliyomuş. Bende geceleri südyen takmadan yatıyorum sabah sanki uç kısımlarıma yemek dökmüşüm gibi uyanıyorum. Sanırım yan yatıcam diye baskı yapıyorum ben oyüzden fazla geliyo. Ve denedim nasıl bişeyse beyazlarımı 90 la yıkadım deterjanımda orta ayarda bi marka lekesi duruyodu yine