Merhaba kızlar bende doğurdum çok şükür😊 28 Şubat pazar günü hafif hafif ağrılarım başladı bu arada tam 40. Haftadaydım son zamanlar hep sancım olduğu için normal bir ağrıdır diye o kadar çok üstünde durmadım kahvaltımı yaptım evimi temizledim akşam üzeri olduğunda sancılarım biraz daha sıklaştığını farkettim duşa girip uzandım ama ağrıdan uyuyamıycak duruma geldim ne nişanım ne de suyum gelmediği için emin de olamiyordum 1 Mart doktor kontrolüm vardı sabaha kadar dayanırım diye düşündüm ama daha fazla dayanamayınca hastaneye gittik nst ye bağlandım sancım çıkıyordu ama çok sık değildi alttan muayene edildim 4 cm açılmam vardı yatışım yapıldı ama sancımı evde çekmek istedim eve geldim sürekli duşa girdim sıcak su çok rahatlatıyordu bana kalsa daha gitmezdim hastaneye ama eşim panik yaptığı için 11.30 da hastanedeydim rahim ağzı yumuşaması için fitil verdiler 10 dakıka sonra suyum geldi sancılarım ara ara giriyordu öyle dayanılmıycak gibi değildi fitil etkisini gösterince biraz fazlalaştı 6 7 8 cm derken sonrasında dayanılmaz bir hal aldı büyük tuvaletim varmış gibi bir his 2. Ikınmamda kızım doğdu o anki his o kadar güzeldiki nasıl rahatladım kızımı kucağıma verdiler biraz gögüsümde durdu giydirmek için aldıklarında dikişlerim yapılıyordu uyuşturmadan yapıldıgı için biraz acıdı yürüyerek doğumhaneden bebeğim kucagımda odamıza çıktık şuan yanımda uyuyor bütün acılara değer inanın babası da bende başından ayrılamıyoruz çok güzel bir duygu allah isteyen herkese nasip etsin inşallah🥰