ikincimucizemmmm Ebru2403 iki cm ile doğumum başladı çünkü suyum sızmaya başlamıştı suni sancı ile doğum yaptım
_Elifffffff_ Ebru2403 doğumdan bir hafta önce 1cmdi ondan sonra hemen doğum yaptım zaten 1 hafta surmemisti bile hatta
nursheenn Ebru2403 kuzenimin iki cm açılması olmuştu eve göndermişlerdi sancılar arttığında gel demişlerdi.
Sseemmaa Merhaba benim 3 cm di ama nst de sancım çıkmıyordu 39+3 ye suni sancı ile normal doğum yaptım.
Lutfs28 Benim 3 cm di ntsde sanci cıktı hemenn ilerleyecegini sanmıyorum dedi eve git dedi sancin artinca gelirsin dedi
[silindi] Kaçıncı gebeligin olduğuna bağlı canım ilk gebelikte acikligin gec ilerler 2. Gebelikse muhakkak hızlı ilerler süreç
ikincimucizemmmm Htcnrmllslhgl kilodum sürekli ıslanıyordu ama akıntı gibi değil değiştiriyorum bakıyorum komple ıslak tekrar değiştiriyorum yine aynı bide suyun rengi yeşil gibi o korkuttuğu için gittim hastaneye megersem suyum gelmiş az az
Meray64 ikincimucizemmmm benim de bu ara akıntıdan fazla ıslaklık oluyo çamaşırımda ama değiştirdiğim gibi hemen ıslanmıyo mesela günde iki kez filan avuç ortası kadar ıslaklık oluyo sizinki sürekli mi ıslanıyodu