Esincil Buse5038 ben ilk başlarda kullandım 4 aylık olana kadar taze zencefil, bal, limon ve açık çaya karıştırıp içtim çok lezzetli ve mide bulantısına iyi geliyordu ama haftada en fazla 3 kere yaptım fazla değil.
Minikasya Buse5038 Ya sen öyle bir bilir kişiye güvenememişsin kararsız kalmışsın bize nasıl güveneceksn😁
Esincil Buse5038 zerdeçal duymadım yapmadım hiç birşey diyemem canım ama ben yaş zencefili az olmak şartıyla rendeleyip açık çaya atıp bol bal ve limon ile tüketiyordum mideme çok iyi geliyordu. Zencefili çaydan tadı çıkınca aladabilirsin ama dibine çöküyor zaten.
Nihal42- Taze sencefili 5-6 adet küçük küp şeklinde doğra bardağa koy üzerine sıcak su koy üstünü kapa 5 dk bekle biraz limon damlat iç
vuslat_ekimde Buse5038 daha dün doktorum bana bulantı için zencefil bal karıştırıp yiyebilirisn yada çayını içebilirsin hergün dedi bende almadım ama mideye iyi geldiği söyleniyor
hanibazen Buse5038 bir fincan içebilirsin demişti bana doktorum ama ben taze zencefilin miktarını ayarlayamam diye korkup liptonun organik zencefil-limon sallama çayını almıştım psikolojik mi bilmiyorum iyi geliyodu 😅
Esincil hanibazen hazır çaylar içmeyin kağıt içinde beklediği için kansorejen madde içeriyor çok zararlı bununla alakalı makale okumuştum. Bende çok tüketiyordum ama okuduktan sonra bıraktım.