Kızlar geçen hafta muayenemde sezaryen için gün vereceğini söylemişti doktor açıklık olmazsa.bugün bi parmak ucu kadar açıklık var dedi.
bi de açıklığa bakarken biraz acılı bi işlem yaptı zar sıyırdım doğumu başlatmak için dedi.
Böyle olanlar doğumunuz ne zaman başladı?????