Bey3za5 Arkadaşlar merhaba, tam 20. Haftadayım sanki pazar günü karnımda balık var gibi hissettim 3 defa. Şuan sadece çok nadir pıt pıt bişey atıyor gibi bağırsak hareketi midir bebek mi çok merak ediyorum. Benim gibi olanlar var mı 😍
Ogi8 Bey3za5 15 hafadayız ama dün arkadaş ım söyle di pıt pıt atarmış bebek sizin beş aylık bence bebek tir o 🥰🥰
1245 Bey3za5 bende 22.haftadayım evet o heraket başta çok hissetmiyorsun ama suan hic rahat durmuyor sürekli pıt pıt maşallah diyelim 😍
Bey3za5 Ogi8 ay çok değişik bi his vakti gelince anlarsınız beni çok heyecanlı Allahım size de göstersin 🙏😍