Likapaa canım hiç bilmiyorum ben hamile kalmadan önce kendim gidip dahiliye de yaptırmıştım hamile kalmak istiyorum hani yaşım 31 bir bakın nelerde skinti var ona göre tedavi olayım diye boşa kürek çekmiyim hesabına . Çok.sukur bir skinti cikmadi sadece troit biraz yüksekti . Velhasıl triot B12 hormonlar kan hepsine bakilmisti . Sonra o ay hamile kaldım zaten kendkm götürmüştüm doktoruma göstermkstm