Serbeymuh canim şöyle bisey anlatayim sana ben sezeryan oldum bir arkadasimda benden 1 gun once dogum yapti. Normal oldu onunkisi, ama cok zorladi suni sanci, bebek kanalda zorlandi kesigi cok oldu gibi gibi.
Cok gec toparladi ben 2 3 gunde kendi isimi yapiyorken o 3 haftada ayaklandi.
Rabbimden hayirlisini dile.
Sezeryan hic korkunc bir surec degil, normal dogum da yipratici bir surec olabiliyor. Bu kisiden kisiye farklilik gosteriyor, o nedenle kendini kosullandirma.