Kızlar merhaba inşallah kaynana sorunundan sıra gelip görürsünüz…
hiç gecikmem olmazken bu ay gecikmem oldu Dr. A gittim pco var kilo vermen lazım dedi duphaston verdi ilaç biter bitmez gelecek dedi ilacım biteli 3 gün oldu hala gelmedi adetim dr aradım gel bi bakalım dedi yarın gidicem belki gebelik olabilir dedi sizin başınıza da böyle bişey geldimi ???