Nurem
Kızlar merhaba ben günüm geçtiği için şeker yüklemesi yaptıramadım. Doktorum açlık ve tokluk şekerime bakmak istediğini söyledi. İkisinde 117 çıktı ama malum ramazan ayındayız ve eşimi ağıra kaldırdığımda onunla birlikte yiyip yatıyorum sabahta kalktığımda canım birşey istemediği için.. insülinde 4.4 çıktı doktorum beni baya korkuttu sen şeker hastasısın diye.. sonra bizi acil dahiliye yönlendirdi. Doktor değerleri görünce bunlar çok normal zaten tokluk hamilelerde 140 a kadar normal açlık biraz yüksek ama senin 10 saat hiçbirşey yememen laZım yani oda normal dedi. kendi kadın Doğum doktoruma gittiğimde de bize göre bu değerler yüksek mutlaka 3 gün boyunca şeker ölçüm yapıyorsun filan dedi. Anlayacagını BENi baya bi korkuttu ama ben hiç mi hiç kendimde şeker olduğunu düşünmüyorum ve hissetmiyorum da çünkü bende bir belirti Yok. 🙈 Bu durumla karşılaşan var mı ? Yani açıkçası doktorumu değiştirmeyi filan düşündüm son ayımda bu çok gereksiz bir panikleme gibi geldi bana