Sizlere kısaca sezeryanımı anlatacağım . ☺️ bebeğim makat geliş olduğu için 38+1 de planlı sezeryana karar verdik doktorumla . Sağolsun kendisi de çok iyi ve ilgili bir doktordu . Sezeryan için sabah yatış yaptım öğlen doğuma alındım spinal oldum vurulan iğneyi hiç hissetmedim sonra zaten uyuştum dokunmalar dışında hiçbir ağrı sızı acı kesinlikle hissetmiyorsunuz . 😊 5 dakka sürmeden Hüma Zeyneb’imin sesi geldi sonrası dikme falan . Hatta etrafınızdaki ekip iyiyse muhabbet ederek geçiyor sezeryan bi bakıyorsunuz bitmiş . ☺️☺️ Uyuşukluk geçtikten sonra evet biraz zor ister istemez ağrınız oluyor kesiyorlar sonuçta 😅😅 ama yürütme zamanı gelince hemen kalkıp hemşireleri dinlerseniz o aşama da rahat sadece 1 gece kalıyorsunuz sonra mutlu son eve bi minnoşla dönüş🥰 velhasıl çok da gözde büyütülecek bi şey değil her güzelliğin elbet bir zorluğu var yeter ki siz kendinize zorlaştırmayın☺️