Merhaba anneler geçen ay kimyasal gebelik geçirdiğimden dolayı iki gün önce aile hekimine kan verdim beta değerim guzel çıkti fakat geçen ay kimyasal gebelik yaşadığımdan dolayı doktorum iki gün sonra takrar kan vermemi söyledi bugün tekrar gittiğimde aile hekimi bana burası senin zırt pırt kan vereceğin bı yer değil dedi ben şok oldum ve akabinde tartışmalar başladık bana benim vermiş olduğum kan tüplerinin parasının kendi ceplerinden çıktığını kan vermek istiyorsam hastanede vermem gerektiğini söyledi.Bende ona bana devletin sunmuş olduğu imkanlardan neden yararlanmayıp başka bir yerde para ile kan vereyim ki dediğimde bu seferlik olsun bı daha olmasın dedi. Aile hekimliğinde üst üste kan veremiyormuyuz ona göre şikayetçi olucam. Bir bilginiz var mı