zlemAcar Anneler arkadaşım Mersin'de yaşıyor . Şuan hamileliğin ilk aylarında ancak doktor konusunda çok kararsız. Önerilerinizi PAYLASIRSANIZ sevinirim. Bende ona ileteceğim 💗
Minnosuveannisi Ben forum yaşam Ümit Altıntaş’a gidiyorum 16. Haftamdayım ve çok iyi bi doktor çok ilgili bi doktor yani ben çok memnunum
Zehragul Forum yasamdaki çoğu doktor alaninda gerçekten cok iyi doktorlar. Ben sultan cinar celik e gidiyorum cok tecrübeli ben memnunum
deletedmom204 Bende yenisehir hastanesine gidiyorum ozgu yilmaz.keskin memnunun suan ama erkeklerim eli daha iyi diyorlar herzaman icin